tisdag 4 mars 2014

Föräldramötet måndagen den 3/4

Tack för ett trevligt föräldramöte. Det var roligt att se er samlade igen och igår var det även ett ypperligt tillfälle för Pernilla att få presentera sig. För er som inte kunde delta på föräldramötet kommer det framöver att komma ut en sammanställning av mötets innehåll. 

Jag, Juliana kommer bli placerad i klass 2A som vikarierande lärare. Alla barn har inte hunnit bli informerade om detta eftersom det kom lite plötsligt att jag behövde hoppa in och vikariera för klass 2A redan på onsdag. Pernilla och Aida kommer fortsätta att arbeta i förskoleklassen. 

Jag vill passa på att tacka för en fin tid med era underbara barn, har haft en givande tid med mycket glädje. Jag må vara i en annan klass men finns kvar på skolan och kommer säkerligen träffa och stöta på barnen titt som tätt, ifall ni har frågor eller tankar då är ni välkomna att vända er till mig. Ett stort tack för min tid i förskoleklassen! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar